fbpx

SZKOLENIA

ROZWIJAJ SWOJĄ LECZNICĘ,

ROZWIJAJ SWÓJ BIZNES

Nasze szkolenia przynoszą wymierne efekty biznesowe. Mają interaktywną formę angażujących warsztatów,  jest dużo dyskusji, praktyki i świetna atmosfera. Szkolenia Novatika prowadzą trenerki z ogromnym doświadczeniem w branży weterynaryjnej i psychologii.

Poznaj najbliższe terminy i tematy szkoleń:

Ξ REKRUTACJA W WETERYNARII – jak znaleźć i wybrać najlepszego pracownika? ONLINE

Jeśli do swojego zespołu  szukasz osoby zaangażowanej, dobrze współpracującej z ekipą, dla której ważny jest rozwój w zawodzie – to ten Webinar jest dla Ciebie! Jeśli myślisz o zwiększeniu swojego zespołu i planujesz zatrudnić pracownika – to ten Webinar jest dla Ciebie! Webinar, który jest „must have” da każdej lecznicy, która marzy o odnalezieniu tego najlepszego kandydata.

Czego się nauczysz Podczas webinaru ?

  • Jak przeprowadzić dobrą ustrukturyzowaną rozmowę kwalifikacyjną?
  • O co pytać?
  • Jak odnaleźć osoby zaangażowane?
  • Jak poznać merytoryczne zdolności kandydata?
  • OTRZYMASZ rekomendowaną przez doświadczone trenerki z NOVATIKA  LISTĘ KOMPETENCJI osób na stanowiskach LEKARZ WETERYNARII, TECHNIK WETERYNARII, OSOBA PRACUJĄCA NA RECEPCJI.

Jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć na żywo, dostęp do nagrania otrzymasz w ciągu 2 dni po webinarze. Dostęp będzie aktywny przez 14 dni. Webinar jest konkretny i praktyczny, trwa 2 godziny, w tym czas na pytania i odpowiedzi.

Ξ VET DREAM TEAM – zarządzanie zespołem w lecznicy weterynaryjnej

Dwa dni intensywnych warsztatów i praktyki rozmów z pracownikami dla właścicieli i menadżerów lecznic weterynaryjnych.
Warsztaty oparte są na nowoczesnej wiedzy i sprawdzonych w praktyce metodach, scenkach i case’ach!
Autorski program, napisany na bazie doświadczeń i wiedzy z kilkudziesięciu wizyt audytowych. Skuteczność potwierdziło ponad 120 uczestników / lekarzy weterynarii poprzednich edycji!
 

Czego się nauczysz podczas szkolenia?

    • Usystematyzowania swoich obowiązków jako szefa
    • Asertywności w zarządzaniu
    • Skutecznego delegowania obowiązków, aby mieć więcej czasu dla siebie 
    • Realnego spojrzenia na lecznicę jako firmę
    • Komunikacji bez „dramy”
    • Postępowania przy konfliktach w zespole

Ξ Twoja recepcja – Twoja wizytówka

Czy wiesz że klienci postrzegają Twoja lecznicę, przez pryzmat tego jak się w niej poczuli czyli jakości obsługi? Tak! Recepcja ma ogromny wpływ na doświadczenie klienta – Client Experience CX. To szkolenie – warsztaty, zmieniają jakość pracy i postrzeganie stanowiska recepcji, zarówno w oczach właściciela jak i pracowników!

Skuteczność szkolenia potwierdza ponad 250 przeszkolonych uczestników!

Ξ KOMUNIKACJA Z KLIENTEM – użyj magii, która działa!

Warsztaty oparte na metodzie Calgary Cambridge. Uwielbiasz trudne przypadki i leczyć zwierzęta, ale denerwują Cię rozmowy z klientami? Masz wrażenie, że mówisz jak do ściany, masz dosyć ciągłego tłumaczenia i wyczerpujących konwersacji? Na szkoleniu dowiesz co z zrobić, by to zmienić, tak aby każda wizyta stała się dla Ciebie przyjemniejsza i przynosiła większy dochód?

Ξ Trudne sytuacje w VET 

Warsztaty, podczas których umówimy co to naprawdę są trudne sytuacje, poznasz zasady postepowania, co mówić i jak reagować? Wszystko w formie interaktywnej prezentacji, ćwiczeń, a także odgrywania ról. Po co? Po to, abyście czuli  się przygotowani, mieli lepszy komfort pracy na co dzień. Również po to aby trudną sytuację doprowadzić do pozytywnego zakończenia!

Ξ Współpraca w zespole – żegnajcie konflikty – witaj współpraco! 

Czy wiesz, że to co najbardziej ludzie cenią w pracy to dobra, przyjazna atmosfera i wspólne sukcesy? Codzienna praca lekarzy weterynarii jest intensywna, wymaga współpracy pomiędzy wszystkimi w lecznicy. Wtedy sprawdzają się dobre, zgrane zespoły. Aby Twój zespół był zgrany musi mieć wspólne cele, i nauczyć sie dobrze komunikować! Właśnie po to, są te warsztaty!

Ξ FB i inne „internety” w pigułce

Co napisać aby na fanpejdżu FB lecznicy, aby klienci „klikali” i przychodzili? Po co lecznicy Instagram? Co klient widzi w Google? Czy i jak odpowiadać na komentarze – właśnie tego dowiesz się na indywidualnym szkoleniu.

Pracuję w także w ramach projektu Kobiety Weterynarii.pl – którego jestem współautorką.